Botran No. 15 Reserva Especial

Skladem: >5

Do 23. 4. u vás

770 Kč

0 %

Nakupte zboží ještě za 5 000 Kč a získejte DOPRAVU ZDARMA.

Kód:
2845
Značka:
Botran
Země původu:
GUATEMALA
Objem:
0,7 l
% alkoholu:
40,0 %
Botran Solera 18

Ochutnejte vyšší řadu a poznejte ten rozdíl

980 Kč

Od cukrové třtiny až po finální kapku v lahvi; všechny procesy při výrobě rumů Botran probíhají v Guatemale, a díky tomu Botran nese chráněné označení Protected Designation of Origin (PDO). Zároveň se může pyšnit tím, že jako první výrobce rumu na světě získal certifikát udržitelnosti na celý výrobní proces. Ochrana guatemalské krajiny, podpora zalesňování deštných pralesů, využívání obnovitelných zdrojů energie, recyklace vody či podpora místních lidí – za tím vším si značka stojí.

K výrobě rumů Botran se používá panenský med ze šťávy cukrové třtiny (ne melasa), přičemž rum není nijak doslazován. Pomalá fermentace trvá 100–120 hodin za pomoci 100% přírodních kvasinek z ananasu, které dodávají rumům Botran tu pravou guatemalskou energii.

Dynamické zrání probíhá unikátním systémem solera v různých typech sudů, jejichž poměr se pro jednotlivé rumy liší: v nevypálených a vypálených sudech po americké whiskey, sudech po sherry či portském víně.

Za každým skvělým rumem stojí maestro ronero. V případě Botranu je to maestra ronera Magda López, která má s guatemalským rumem již 29 let zkušeností.

Botran 15 je vášnivý rum s dotekem portského. Jde o blend rumů 5 až 15 let starých, které zrají v sudech po americké whiskey, středně vypálených sudech po americké whiskey, v sudech po sherry a v sudech po portském.

Aroma: komplexní a expresivní, s tóny vypáleného dřeva, vanilky, zralého ovoce, pomerančové kůry, ořechů. Objevují se stopy koření a karamelu.
Chuť: svůdná, suchá, výbušná, s tóny zralého ovoce, pomeranče a koření s vybalancovaným dřevitým charakterem.
Závěr: dřevo a kořenité tóny.

Rum nejlépe vynikne samotný nebo v koktejlu, jako je Old Fashioned.

Tento rum je značky Botran a pochází ze země GUATEMALA. Zajímá vás více rumů této značky a destinace?